Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw

"Blog lub serwis branżowy od podstaw "

Autor: Miłkowski, Grzegorz.




Content is the king!Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem,

że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części: Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Grzegorz Miłkowski.
Seria:Onepress
Hasła:Marketing elektroniczny
Poradniki
Adres wydawniczy:Gliwice : Helion, copyright 2020.
Opis fizyczny:141 strony : ilustracje ; 21 cm.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I. POLITYKA REDAKCYJNA TWOJEJ FIRMY 11
  2. Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach 13
  3. Mój klient, czyli kto? 14
  4. Zacznij od zdefiniowania celów 15
  5. Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców 15
  6. Komunikaty adekwatne do odbiorców 16
  7. Jak poznawać się z odbiorcą? 17
  8. Media własne 17
  9. Google Analytics 18
  10. Monitoring internetu 18
  11. Kampanie CPC 19
  12. Remarketing 19
  13. Jak zbudować personę z twarzą? 20
  14. Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż? 23
  15. Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk 24
  16. Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż 25
  17. ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing 28
  18. Biznes pełen treści 29
  19. CZĘŚĆ II. BUDOWA SERWISU BRANDEDCONTENTOWEGO - PIERWSZE KROKI 31
  20. Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie 33
  21. Serwis w domenie firmowej 33
  22. Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy 34
  23. Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu? 36
  24. Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien 39
  25. Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu 39
  26. Wybór silnika dla Twojego serwisu 43
  27. Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna? 45
  28. Wygląd serwisu - pierwsze wrażenie ma znaczenie 45
  29. Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne? 46
  30. Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji 48
  31. Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości 51
  32. Rozdział 6. Mobile first, mobile only... 53
  33. Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu 61
  34. Zabezpieczenie WordPressa 61
  35. Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych 63
  36. Konta użytkowników i uprawnienia 64
  37. CZĘŚĆ III. STRUKTURA TREŚCI W SERWISIE BRANDEDCONTENTOWYM 67
  38. Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing 69
  39. Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO? 73
  40. Adresy URL 74
  41. Linki 75
  42. Polityka treści 78
  43. Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym 79
  44. Poprawność kodu Twojego serwisu 81
  45. Mikroformaty 83
  46. Zdobywanie linków 83
  47. Rozdział 10. Struktura artykułu 85
  48. Umiejscowienie tytułu artykułu 86
  49. Grafika główna - co się klika? 88
  50. Podpisy pod ilustracjami 89
  51. Szerokość kolumny 93
  52. Interlinia i wielkość fontów 93
  53. Śródtytuły 94
  54. Stopka autora pod artykułem 96
  55. Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami 99
  56. Crosslinkowanie treści 99
  57. Doładowywanie artykułów 102
  58. Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego 107
  59. Numer telefonu vs adres e-mail 107
  60. Ogranicz liczbę pól w formularzu 111
  61. Pop-up - denerwuje czy konwertuje? 112
  62. Exit pop-up 117
  63. MailWall 118
  64. Chatbot 122
  65. Rozdział 13. Co na to prawo? 127
  66. Polityka prywatności 128
  67. Obowiązek informacyjny 129
  68. Zgody marketingowe 131
  69. Treść biznesu 137

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339.138
Numer inw.: 37474
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.