Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Gospodarka i społeczeństwo : wyzwania i perspektywy





Odpowiedzialność:redakcja naukowa Zbigniew Dworzecki.
Hasła:COVID-19
Konsumenci (ekonomia)
Kryzys gospodarczy (2020)
Przedsiębiorstwo
Zarządzanie
Polska
Monografia
Praca zbiorowa
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2021.
Opis fizyczny:336 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia przy rozdziałach.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Dworzecki, Zbigniew . (1948- ). Redakcja

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I
  2. GOSPODARKA I KONSUMENCI W CZASACH PANDEMII
  3. Andrzej Jakubowicz
  4. Gospodarka Polski w czasach pandemii na tle krajów Europy i świata
  5. Sergiusz Prokurat
  6. Polski rynek pracy w trakcie I półrocza pandemii C0VID-19
  7. Paulina Soliwoda
  8. Psychologiczne skutki pandemii oraz ich wpływ na zachowania konsumenckie
  9. Cyprian Kozyra, Urszula Załuska, Alicja Grześkowiak, Dorota Kwiatkowska-Ciotucha
  10. Postrzeganie osób z niepełnosprawnością w wybranych krajach europejskich
  11. Stanisław Lipski
  12. O pewnych wyzwaniach rozwojowych w cyfrowym sektorze gospodarki
  13. Magdalena Sobocińska
  14. Funkcjonowanie jednostek i grup społecznych w dobie
  15. determinizmu technologicznego
  16. Bartosz Jan Sternal
  17. Ewolucyjne źródła ładu zamkniętego i otwartego dostępu
  18. a ich interakcje ze wzrostem i zmianą technologiczną
  19. Waldemar Szymański
  20. Polityka podatkowa w obliczu pandemii i w okresie popandemicznym - wyzwania budżetowe, społeczne i gospodarcze
  21. Leszek Borowiec
  22. Regulacyjne aspekty konkurencyjności kolejowego transportu towarowego w Polsce
  23. Lech Smolaga
  24. Kulturowe uwarunkowania struktury konsumpcji
  25. Marta Tutko, Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
  26. Skale w badaniach nad indywidualną motywacją do podejmowania zachowań prośrodowiskowych
  27. CZĘŚĆ II
  28. PRZEDSIĘBIORSTWA W CZASACH PANDEMII
  29. Artur Czech, Ireneusz Janiuk
  30. Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej wybranych przedsiębiorstw mięsnych w Polsce - ujęcie wielowymiarowe
  31. Beata Żelazko, Barbara Rychta
  32. Przedsiębiorstwa rodzinne w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią COVID-19 - główne problemy i poszukiwane rozwiązania
  33. Jan Boguski
  34. Zarządzanie indywidualnym gospodarstwem rolnym
  35. w okresie niestabilnego otoczenia
  36. Barbara Grabiwoda
  37. Wygrać na wirtualnej półce - strategie marketingowe dla e-commerce w czasie pandemii COVID-19
  38. Anna Kozłowska
  39. Komunikacja reklamowa w Polsce - zmiany w obliczu pandemii
  40. Agnieszka Król, Marzena Kacprzak
  41. Kluczowe problemy i wyzwania w zakresie zarządzania zasobem ludzkim w czasie pandemii
  42. Waldemar Kozłowski
  43. Coaching jako metoda usprawniania organizacji pracy
  44. w czasach kryzysu
  45. Paweł J. Dąbrowski
  46. Plecami do nauki i dobrych praktyk?

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 338
Numer inw.: 37632
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.