Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Czujesz?...czyli O komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet : wstęp do gender marketingu

"O komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet "

Autor: Pawlikowska-Poleszak, Katarzyna





Odpowiedzialność:Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak.
Hasła:Konsumenci
Techniki sprzedaży
Marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : CeDeWu, 2023.
Wydanie:Wydanie IV.
Opis fizyczny:192, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 189-192.
Twórcy:Poleszak, Marek. Autor

Przeznaczenie:Publikacja skierowana do marketerów i osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Zamiast przedmowy
  2. Rozdział 1
  3. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne
  4. 1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie
  5. 1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn
  6. 1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna)
  7. 1.4. Female Economy a Womenomics
  8. Rozdział 2
  9. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu
  10. 2.1. Co to jest gender marketing?
  11. 2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku
  12. 2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek
  13. 2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ?
  14. 2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia
  15. 2.6. 4R
  16. Rozdział 3
  17. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet
  18. 3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn
  19. 3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet
  20. 3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki?
  21. 3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu
  22. 3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki?
  23. 3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta
  24. 3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady
  25. 3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała
  26. Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład
  27. Bibliografia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339.138
Numer inw.: 37761
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.