Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady aplikacji w wybranych organizacjach non profit
Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczności tradycyjnych działań komunikacyjnych ulegają intensyfikacji wraz z pojawianiem się nowych mediów oraz przynależnych im innowacyjnych form komunikowania się z otoczeniem, wymuszając na nadawcach komunikatów marketingowych poszukiwanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technik w tym zakresie.
Odpowiedzialność: | red. nauk. Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut. |
Hasła: | Innowacje - stosowanie Komunikacja społeczna Komunikowanie marketingowe Marketing - metody Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011. |
Opis fizyczny: | 175 s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. [165]-170. Indeks. |
Przeznaczenie: | Dla studentów kierunków ekonomicznych, praktyków gospodarczych i menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wstęp
- CZĘŚĆ I
- NOWE NARZĘDZIA I TECHNIKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
- Rozdział 1. Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych
- Rozdział 2. Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji
- 2.1. Shockvertising
- 2.2. Product placement
- 2.3. Ambient media i experiential marketing
- 2.4. Marketing szeptany
- Rozdział 3. Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej
- 3.1. Instrumenty komunikacyjne w środowisku WWW
- 3.2. Instrumenty komunikacyjne w środowisku Web 2.0
- 3.3. Instrumenty marketingu bezpośredniego w hipermediach
- CZĘŚĆ II
- ZASTOSOWANIE NOWYCH NARZĘDZI I TECHNIK KOMUNIKACYJNYCH W PRAKTYCE WYBRANYCH ORGANIZACJI NON PROFIT
- Rozdział 4. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych
- 4.1. Wprowadzenie
- 4.2. Product placement
- 4.3. Shockvertising
- 4.4. Ambient media
- 4.5. Marketing doświadczeń (expeńential marketing)
- 4.6. Korporacyjne i produktowe strony WWW
- 4.7. Reklama na zewnętrznych stronach WWW
- 4.8. Web 2.0 - portale społecznościowe, fora, czaty, błogi i mikroblogi
- 4.9. Wykorzystanie komunikacji nieformalnej w Internecie - marketing szeptany i wirusowy
- 4.10. Advertainment
- 4.11. Marketing bezpośredni w Internecie
- 4.12. Podsumowanie
- Rozdział 5. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce
- 5.1. Wprowadzenie
- 5.2. Strona internetowa
- 5.3. Wortale polityczne
- 5.4. Portale społecznościowe (typu Facebook, Nasza-klasa, Twitter)
- 5.5. Platformy dyskusyjne (newsgroups, fora, czaty, komunikatory)
- 5.6. Interaktywne sondaże
- 5.7. Blogi
- 5.8. Wideoblogi i telewizja internetowa
- 5.9. Gry komputerowe
- 5.10. Ambient media
- 5.11. Podsumowanie
- Rozdział 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej
- 6.1. Wprowadzenie
- 6.2. Stan obecny i zagrożenia
- 6.3. E-administracja
- 6.4. Samorządowe witryny internetowe
- 6.5. Intranet
- 6.6. Marketing szeptany w administracji publicznej
- 6.7. Poczta elektroniczna i komunikatory
- 6.8. Wirtualne społeczności lokalne
- 6.9. Projekty nowoczesnych technik komunikacji w administracji publicznej
- 6.10. Etyka komunikacji internetowej
- 6.11. Podsumowanie
- Rozdział 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia
- 7.1. Wprowadzenie
- 7.2. Aktualny stan komunikacji marketingowej na rynku usług zdrowotnych
- 7.3. Nowe techniki komunikacji wykorzystywane w publicznej służbie zdrowia
- 7.4. Podsumowanie
- Zakończenie
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)