Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Kultura fizyczna jako źródło wartości produktu turystycznego : studium teoretyczno-empiryczne

Autor: Szczechowicz, Bartosz.





Odpowiedzialność:Bartosz Szczechowicz.
Seria:Turystyka i Rekreacja / Łośgraf
Hasła:Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r.
Kultura fizyczna - Polska - od 2001 r.
Studenci - socjologia - Polska - od 2001 r.
Turystyka - ekonomika
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie Oficyna Wydawnicza Łośgraf - Wiesław Łoś, 2012.
Opis fizyczny:287, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 259-274.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Turystyka jako droga do kultury fizycznej
  2. 1.1. Kultura fizyczna - źródło doświadczeń turystycznych i podróżniczych
  3. 1.2. Aktywność turystyczna a kwestia uczestnictwa w kulturze fizycznej
  4. 1.3. Rodzaje i formy uczestnictwa w turystyce nasyconej kulturą fizyczną
  5. 1.4. Konsumpcja związana z kulturą fizyczną w ramach aktywności turystycznej
  6. 1.5. Miejsce kultury fizycznej we współczesnej konsumpcji dóbr i usług turystycznych
  7. Rozdział 2. Zaspokajanie potrzeb i pragnień turysty związanych z kulturą fizyczną. Wybór i wartościowanie dostępnych alternatyw
  8. 2.1. Pojęcie wartości w badaniach turystyki jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych
  9. 2.2. Ekonomiczne aspekty konsumpcji turystycznej - problem wyboru i jego racjonalności
  10. 2.3. Istota i struktura produktu turystycznego
  11. 2.4. Ocena wartości produktu turystycznego z perspektywy konsumenta
  12. 2.5. Kultura fizyczna jako czynnik generujący wartość produktu turystycznego
  13. Rozdział 3. Koncepcja i projekt badań konsumenckich postaw i preferencji wobec produktów turystycznych wzbogaconych kultura fizyczne
  14. 3.1. Kontekstowość badań w sferze kultury a kwestia ocen konsumenckich
  15. 3.2. Produkt turystyczny jako obiekt badań
  16. 3.3. Metody badania postaw i preferencji konsumentów
  17. 3.4. Conjoint analysis - podstawy, procedura, zastosowania
  18. 3.5. Scenariusz badań własnych
  19. Rozdział 4. Postawy i preferencje konsumentów imprez turystycznych wzbogaconych kulturę fizyczne (na przykładzie populacji studentów krakowskich szkół wyższych)
  20. 4.1. Studenci jako środowisko opiniotwórcze w kwestii uprawiania turystyki
  21. 4.2. Charakterystyka demograficzna i społeczno-ekonomiczna studentów
  22. 4.3. Postawy studentów względem kultury fizycznej
  23. 4.4. Aktywność turystyczna studentów
  24. 4.5. Preferencje studentów wobec imprez turystycznych wzbogaconych kulturą fizyczną
  25. 4.6. Odpowiedzi na pytania badawcze i weryfikacja hipotez
  26. Rozdział 5. Upowszechnianie kultury fizycznej poprzez kreowanie i promowanie produktów turystycznych w świetle wyników badań
  27. 5.1. Znaczenie rynku produktów turystycznych dla upowszechniania kultury fizycznej
  28. 5.2. Możliwości kreowania produktów turystycznych wzbogaconych kulturą fizyczną
  29. 5.3. Marketing w sferze turystyki nasycone] kulturą fizyczną postulowany zakres działań
  30. Pozycje książkowe i artykuły
  31. Akty normatywne
  32. Raporty z badań
  33. Dokumenty planistyczne
  34. Strony internetowe
  35. Wykaz rysunków, tabel i wykresów
  36. Załącznik 1. Kwestionariusz badawczy wykorzystany w badaniu właściwym
  37. Załącznik 2. Szczegółowa Zmieniona Klasyfikacja Dziedzin Nauki i Techniki

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 338.48
Numer inw.: 36336
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.