Kultura fizyczna jako źródło wartości produktu turystycznego : studium teoretyczno-empiryczne
Odpowiedzialność: | Bartosz Szczechowicz. |
Seria: | Turystyka i Rekreacja / Łośgraf |
Hasła: | Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r. Kultura fizyczna - Polska - od 2001 r. Studenci - socjologia - Polska - od 2001 r. Turystyka - ekonomika Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwa Akademickie Oficyna Wydawnicza Łośgraf - Wiesław Łoś, 2012. |
Opis fizyczny: | 287, [1] s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 259-274. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Rozdział 1. Turystyka jako droga do kultury fizycznej
- 1.1. Kultura fizyczna - źródło doświadczeń turystycznych i podróżniczych
- 1.2. Aktywność turystyczna a kwestia uczestnictwa w kulturze fizycznej
- 1.3. Rodzaje i formy uczestnictwa w turystyce nasyconej kulturą fizyczną
- 1.4. Konsumpcja związana z kulturą fizyczną w ramach aktywności turystycznej
- 1.5. Miejsce kultury fizycznej we współczesnej konsumpcji dóbr i usług turystycznych
- Rozdział 2. Zaspokajanie potrzeb i pragnień turysty związanych z kulturą fizyczną. Wybór i wartościowanie dostępnych alternatyw
- 2.1. Pojęcie wartości w badaniach turystyki jako przedmiot zainteresowania nauk ekonomicznych
- 2.2. Ekonomiczne aspekty konsumpcji turystycznej - problem wyboru i jego racjonalności
- 2.3. Istota i struktura produktu turystycznego
- 2.4. Ocena wartości produktu turystycznego z perspektywy konsumenta
- 2.5. Kultura fizyczna jako czynnik generujący wartość produktu turystycznego
- Rozdział 3. Koncepcja i projekt badań konsumenckich postaw i preferencji wobec produktów turystycznych wzbogaconych kultura fizyczne
- 3.1. Kontekstowość badań w sferze kultury a kwestia ocen konsumenckich
- 3.2. Produkt turystyczny jako obiekt badań
- 3.3. Metody badania postaw i preferencji konsumentów
- 3.4. Conjoint analysis - podstawy, procedura, zastosowania
- 3.5. Scenariusz badań własnych
- Rozdział 4. Postawy i preferencje konsumentów imprez turystycznych wzbogaconych kulturę fizyczne (na przykładzie populacji studentów krakowskich szkół wyższych)
- 4.1. Studenci jako środowisko opiniotwórcze w kwestii uprawiania turystyki
- 4.2. Charakterystyka demograficzna i społeczno-ekonomiczna studentów
- 4.3. Postawy studentów względem kultury fizycznej
- 4.4. Aktywność turystyczna studentów
- 4.5. Preferencje studentów wobec imprez turystycznych wzbogaconych kulturą fizyczną
- 4.6. Odpowiedzi na pytania badawcze i weryfikacja hipotez
- Rozdział 5. Upowszechnianie kultury fizycznej poprzez kreowanie i promowanie produktów turystycznych w świetle wyników badań
- 5.1. Znaczenie rynku produktów turystycznych dla upowszechniania kultury fizycznej
- 5.2. Możliwości kreowania produktów turystycznych wzbogaconych kulturą fizyczną
- 5.3. Marketing w sferze turystyki nasycone] kulturą fizyczną postulowany zakres działań
- Pozycje książkowe i artykuły
- Akty normatywne
- Raporty z badań
- Dokumenty planistyczne
- Strony internetowe
- Wykaz rysunków, tabel i wykresów
- Załącznik 1. Kwestionariusz badawczy wykorzystany w badaniu właściwym
- Załącznik 2. Szczegółowa Zmieniona Klasyfikacja Dziedzin Nauki i Techniki
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)