Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem : relacje i kierunki zmian





Odpowiedzialność:Piotr Blaik [et al.].
Hasła:Logistyka gospodarcza
Przedsiębiorstwo - organizacja
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013.
Opis fizyczny:278 s. il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 266-278.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Tendencje rozwojowe i integracyjne w logistyce w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem
  2. 1.1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne
  3. 1.2. Identyfikacja determinant rozwoju logistyki
  4. 1.3. Rozwój koncepcji logistyki i jej miejsce w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
  5. 1.3.1. Modelowanie faz rozwoju koncepcji logistyki - próba systematyki
  6. 1.3.2. "Mapa drogowa" rozwoju logistyki - próba syntezy
  7. 1.3.3. Poziom rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw
  8. 1.4. Integracja jako istotny wymiar ewolucji logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM)
  9. 1.5. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej
  10. Rozdział 2. Identyfikacja kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) (Piotr Blaik)
  11. 2.1. Kluczowe wyzwania współczesnej logistyki jako podstawa kształtowania struktury sieciowej w logistyce
  12. 2.2. Katalog kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i SCM
  13. 2.3. Kluczowe wyzwania logistyki/SCM w świetle badań w krajach zachodnich
  14. 2.4. Identyfikacja realizacji kluczowych wyzwań logistyki i SCM w praktyce przedsiębiorstw
  15. Rozdział 3. Klasyfikacja i identyfikacja logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem
  16. 3.1. Istota oraz podstawowe kierunki oddziaływania logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem
  17. 3.2. Kryteria i przekroje klasyfikacji logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  18. 3.3. Hierarchizacja logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  19. 3.4. Założenia i metodyczne aspekty badań nad logistycznymi determinantami zarządzania przedsiębiorstwem
  20. 3.5. Płaszczyzny oddziaływania sfery logistyki na system zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce
  21. * Rozdział 4. Identyfikacja komponentów orientacji przepływowej w aspekcie wpływu na zarządzanie i jego efekty w przedsiębiorstwie
  22. 4.1. Istota i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  23. 4.2. Rozwój badań dotyczących związków między logistyką a zarządzaniem i jego efektami w przedsiębiorstwie
  24. 4.3. Identyfikacja związków między komponentami orientacji przepływowej a zmianami w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  25. 4.3.1. Czynniki orientacji przepływowej i stopień jej wdrożenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  26. 4.3.2. Sytuacyjne uwarunkowania orientacji przepływowej przedsiębiorstwa
  27. 4.3.3. Przejawy oddziaływania komponentów orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty zarządzania w przedsiębiorstwie
  28. 4.4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce
  29. 4.5. Wdrażanie logistyki a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w krajach zachodnich
  30. Rozdział 5. Kompetencje logistyki jako czynniki determinujące zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  31. 5.1. Istota kompetencji i ich hierarchizacja
  32. 5.2. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw - próba systematyki i klasyfikacji
  33. 5.3. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich
  34. 5.3.1. Kompetencje logistyki w badaniach Global Logistics Research Team
  35. 5.3.2. Kompetencje łańcucha dostaw w koncepcji Supply Chain 2000
  36. 5.3.3. Kompetencje logistyki w badaniach European Logistics Association i A.T. Kearney
  37. 5.3.4. Przesłanki rozwoju kompetencji logistyki i łańcucha dostaw według Computer Sciences Corporation
  38. 5.3.5. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw w badaniach Capgemini
  39. 5.4. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce
  40. Rozdział 6. Strategie logistyczne oraz przesłanki i przejawy ich oddziaływania na zarządzanie przedsiębiorstwem
  41. 6.1. Istota strategii logistycznej oraz podstawowe orientacje w jej rozwoju
  42. 6.2. Zasoby i zdolności logistyczne w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
  43. 6.3. Orientacja na klienta w logistyce i jej znaczenie w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa
  44. 6.4. Możliwości oddziaływania strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  45. 6.5. Przejawy wpływu strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce
  46. Rozdział 7. Instrumenty zarządzania logistycznego a doskonalenie metod i narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem
  47. 7.1. Istota i wymiary rozwoju instrumentarium logistycznego
  48. 7.2. Systematyka instrumentów logistycznych w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw
  49. 7.3. Kierunki oddziaływania instrumentów na modyfikacje metod i narzędzi zarządzania pozalogistycznymi sferami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa
  50. 7.4. Przepływowo zorientowane systemy informatyczne jako wsparcie procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie
  51. Rozdział 8. Planowanie logistyczne jako determinanta zmian w systemie zarządzania przedsiębiorstwem
  52. 8.1. Zmiana miejsca i roli planów logistycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  53. 8.2. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w systemie informacji w przedsiębiorstwie
  54. 8.3. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w podsystemie analizy strategicznej
  55. 8.4. Wpływ priorytetów logistycznych na przewartościowania w systemie celów przedsiębiorstwa
  56. Rozdział 9. Rozwiązania organizacyjne w sferze logistyki a zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
  57. 9.1. Rozdrobnienie zadań logistycznych a integracja organizacyjna w świetle założeń koncepcji logistyki
  58. 9.2. Organizacja procesów logistycznych a przemodelowanie systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa
  59. 9.3. Formy organizacyjnej implementacji działalności logistycznej
  60. 9.4. Tendencje zmian w zakresie umiejscowienia logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa
  61. 9.5. Struktury organizacyjne wykraczające poza przedsiębiorstwo jako ramy zarządzania łańcuchem dostaw
  62. Rozdział 10. Controlling logistyczny a zarządzanie w przedsiębiorstwie
  63. 10.1. Istota i funkcje controllingu logistycznego
  64. 10.2. Controlling logistyczny jako nośnik zmian w systemie zarządzania
  65. 10.3. Wyzwania logistyki a controllingowe sterowanie efektami zarządzania

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 658
Numer inw.: 36489
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.