Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu

Autor: Wiktor, Jan W.




Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations, omawia ich cechy i właściwości.
Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i

marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, przedstawia zarazem przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Jan W. Wiktor.
Hasła:Komunikacja interpersonalna
Komunikowanie marketingowe
Public relations
Reklama
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
Wydanie:Wyd. 2 zm. i rozsz.
Opis fizyczny:376 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 365-376.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. ROZDZIAŁ 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej
  2. 1.1. Istota i elementy procesu komunikacji
  3. 1.2. Modele komunikacji społecznej - elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu
  4. 1.3. Modele komunikacji marketingowej
  5. 1.3.1. Model komunikacji interpersonalnej
  6. 1.3.2. Model komunikacji masowej
  7. 1.3.3. Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym
  8. ROZDZIAŁ 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej - funkcje i struktury
  9. 2.1. Promocja a komunikacja marketingowa-pojęcie i zakres
  10. 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej
  11. 2.3. Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu
  12. 2.4. Morfologia systemu komunikacji marketingowej
  13. 2.4.1. Struktura i instrumenty
  14. 2.4.2. Płaszczyzny i wymiary integracji
  15. 2.5. Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności
  16. ROZDZIAŁ 3. Formy komunikacji interpersonalnej
  17. 3.1. Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna
  18. 3.2. Specyfika i funkcje promocji osobistej
  19. 3.3. Promocja osobista a proces obsługi nabywcy
  20. 3.4. Elementy i kody komunikacji niewerbalnej
  21. 3.5. Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej
  22. ROZDZIAŁ 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej
  23. 4.1. Reklama
  24. 4.1.1. Istota reklamy w świetle teorii komunikacji
  25. 4.1.2. Modele percepcji przekazu reklamowego
  26. 4.1.3. Funkcje i rodzaje reklamy
  27. 4.1.4. Media w transmisji przekazu reklamowego
  28. 4.1.5. Kryteria wyboru form i środków reklamy
  29. 4.1.6. Styl i zasady kreacji reklamy-rozstrzygnięcia strategiczne
  30. 4.1.7. Etyczne aspekty przekazu reklamowego
  31. 4.2. Promocja dodatkowa
  32. 4.2.1. Funkcje promocji dodatkowej w systemie komunikacji marketingowej
  33. 4.2.2. Rodzaje i instrumenty promocji dodatkowej
  34. 4.3. Public relations
  35. 4.3.1. Public relations jako platforma komunikacji marketingowej - ujęcie modelowe
  36. 4.3.2. Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu
  37. 4.3.3. Grupy odniesienia i instrumenty public relations
  38. ROZDZIAŁ 5. Formy komunikacji w hipennedialnym środowisku komputerowym
  39. 5.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci
  40. 5.2. Przesłanki rozwoju i cechy komunikacji wirtualnej
  41. 5.3. Instrumenty komunikacji on-line
  42. 5.3.1. Przekroje klasyfikacji
  43. 5.3.2. Witryny www
  44. 5.3.3. Serwisy społecznościowe
  45. 5.3.4. Błogi i grupy dyskusyjne
  46. 5.3.5. Display - formaty reklamy internetowej
  47. 5.3.6. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa
  48. 5.3.7. Poczta elektroniczna
  49. ROZDZIAŁ 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej - organizacja i zarządzanie
  50. 6.1. Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu - wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej
  51. 6.2. Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem
  52. 6.2.1. Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej
  53. 6.2.2. Identyfikacja targetu - adresatów kampanii
  54. 6.2.3. Ustalanie budżetu kampanii
  55. 6.2.4. Określenie kompozycji instrumentów komunikacji
  56. 6.2.5. Ocena efektów kampanii komunikacji
  57. 6.3. Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej - dualizm roli nadawcy
  58. 6.3.1. Funkcje i rodzaje agencji
  59. 6.3.2. Organizacja wewnętrzna agencji reklamy
  60. 6.3.3. Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339.138
Numer inw.: 36648
Dostępność: tylko na miejscu

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.