

Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej : zarys problematyki
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz
studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | red. nauk. Agnieszka Kasińska-Metryka, Sławomir Pastuszka. |
Seria: | Komunikacja w Samorządzie |
Hasła: | Marketing terytorialny |
Adres wydawniczy: | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek : 2014. |
Opis fizyczny: | 146 s. : il. (w tym kolor.) ; 21 cm. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Słowo wstępne
- Smart city - inteligentne miasto
- Działania promocyjne samorządu województwa świętokrzyskiego jako sposób wspierania rozwoju regionalnego
- Fundusze unijne jako narzędzie stymulowania rozwoju lokalnego
- Partycypacja publiczna w Polsce
- Promocja jako instrument kreacji wizerunku miast i regionów
- Public relations w regionie - mity, fakty, uprzedzenia. Analiza na wybranym przykładzie (gmina Mniów)
- Promocja na przykładzie regionu Nord Pas de Calais
- Koncepcja smart cities a wsparcie Unii Europejskiej
- Lok@lnie online. Problematyka udziału obywateli na lokalnych forach internetowych
- Efektywność urzędów administracji samorządowej
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)