Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego

Tyt. oryg.: "Pre-suasion ".

Autor: Cialdini, Robert B.




Po wielkim sukcesie Wywierania wpływu na ludzi Robert B. Cialdini - światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej - postanowił zaspokoić głód wiedzy wszystkich czytelników, którzy chcą nie tylko znaleźć sposób, aby obronić się przed perswazją, lecz przede wszystkim dowiedzieć się, jak skuteczniej wykorzystać techniki wpływu społecznego do osiągnięcia swoich celów.

Autor, odwołując się do dowodów naukowych, wyjaśnia, jakie działania podjąć, żeby kogoś do czegoś przekonać, a zwłaszcza - kiedy to zbrobić. Skupia się na sztuce preswazji, czyli niezwykle istotnym procesie pozyskiwania uwagi odbiorców i wzbudzania ich pozytywnego nastawienia do przekazu, zanim jeszcze się z tym przekazem zetkną.
Cialdini tłumaczy, jak rozpoznać i kontrolować naturalne momenty sprzyjające wywarciu wpływu oraz jak zdobyć zaufanie odbiorcy, aby zwiększyć wydajność perswazji i zyskać przewagę decyzyjną. Zdradza również nową - siódmą - regułę wywierania wpływu i tłumaczy moc jej oddziaływania.
To praca przełomowa - fascynująca i błyskotliwa - a zarazem praktyczna. Jest napisana w przystępny sposób i opiera się na wynikach rzetelnych badań naukowych oraz na doświadczeniach autora.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Robert Cialdini ; przekład Sylwia Pikiel.
Hasła:Psychologia społeczna
Socjotechnika
Stosunki interpersonalne
Podręczniki
Adres wydawniczy:Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2017.
Opis fizyczny:355 s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 293-336. Indeksy.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp do polskiego wydanie
  2. Słowo od autora
  3. Część 1
  4. Preswazja: wstępne kierunkowanie uwagi
  5. Rozdział 1. Preswazja: wprowadzenie
  6. Preswazja
  7. Wielkie podobieństwo
  8. Wielka różnica
  9. Chodzi o (wyczucie) czas(u)
  10. Rozdział 2. Uprzywilejowane momenty
  11. Nie hokus, nie pokus, ale fokus
  12. Jednostronna droga do celu
  13. Czy masz dość odwagi, by rozważyć rewolucyjny model wywierania wpływu?
  14. Koszty (i przestrogi) związane ze skupieniem uwagi
  15. Rozdział 3. Ważność uwagi to... ważność
  16. To, co rzuca się w oczy, jest ważne
  17. Podrzędne drogi do uwagi
  18. Rozdział 4. To, co ogniskuje uwagę, ma moc sprawczą
  19. Wykorzystana szansa
  20. Gra o życie
  21. Rozdział 5. Władcy uwagi 1: atraktory
  22. To, co związane z seksualnością
  23. To, co groźne
  24. A teraz coś zupełnie innego: zmiana
  25. Rozdział 6. Władcy uwagi 2: magnetyzery
  26. To, co dotyczy osobiście
  27. To, co niedokończone
  28. To, co tajemnicze i zagadkowe
  29. Część 2
  30. Procesy: rola skojarzeń
  31. Rozdział 7. Prymat skojarzeń: znajduję związki, więc myślę
  32. Myśleć znaczy łączyć
  33. Język bez przemocy
  34. Marginalna (ale nie przypadkowa) ekspozycja na słowa
  35. Metafora jako metadrzwi (do zmiany)
  36. Inne gorące tematy
  37. Rozdział 8. Geografia perswazji: wszystkie dobre miejsca, wszystkie dobre ślady
  38. To, co już jest w nas
  39. To, co już jest w nich
  40. Rozdział 9. Mechanika preswazji: przyczyny, ograniczenia i korekty
  41. Przygotowany i czeka
  42. Korekta: uwaga na pułapki!
  43. Wybiórczy umysł
  44. Część 3
  45. Najlepsze praktyki: optymalizacja preswazji
  46. Rozdział 10. Sześć głównych dróg do zmiany: szerokie bulwary jako sprytne skróty
  47. Uczęszczane drogi
  48. Co jeszcze można powiedzieć o uniwersalnych regułach wywierania wpływu?
  49. Rozdział 11. Jedność 1: bycie razem
  50. Jedność
  51. Bycie razem
  52. Rozdział 12. Jedność 2: działanie razem
  53. Lubienie
  54. Wsparcie
  55. Muzyka w walce o wpływ: dźwięki wokół nas
  56. Inżynieria systemów
  57. Stała wzajemna wymiana
  58. Współtworzenie
  59. Zjednoczenie
  60. Rozdział 13. Preswazja a etyczne postępowanie
  61. Trzy ogniska raka nieuczciwości toczącego firmę
  62. Rozdział 14. "Postswazja": trwałość wywołanych zmian
  63. Powodowanie trwałych zmian poprzez silne zaangażowanie
  64. Powodowanie trwałych zmian poprzez przygotowanie wskazówek
  65. Geografia perswazji 2: jesteśmy tym, gdzie jesteśmy

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 316.6
Numer inw.: 37047
Dostępność: tylko na miejscu

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

book


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.