Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Edukacyjne i społeczne wyzwania rzeczywistości cyfrowej





Odpowiedzialność:redakcja naukowa Agnieszka Iwanicka.
Seria:Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, nr 257
Hasła:Edukacja medialna
Komunikacja społeczna
Społeczeństwo informacyjne
Uczniowie
Adres wydawniczy:Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2017.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:211 stron :
Uwagi:Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach. Streszczenie w języku angielskim przy pracach oraz streszczenie w języku angielskim całości.
Twórcy:Iwanicka, Agnieszka. Redakcja

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. MARLENA PLEBAŃSKA
  3. Cyfrowe kompetencje nauczycieli
  4. NATALIA WALTER
  5. Cyfrowa inteligencja emocjonalna: o kształtowaniu empatii i społeczno-emocjonalnej świadomości u współczesnych dzieci
  6. MARTA CIESIELKA, AGATA OSMENDA
  7. Blog jako narzędzie pracy nauczyciela i ucznia
  8. DANUTA MORAŃSKA
  9. Nauczyciel wobec wyzwań społeczeństwa informacyjnego
  10. MARIA PORZUCEK-MIŚKIEWICZ
  11. Medialny wizerunek ucznia zdolnego
  12. SONIA WAWRZYNIAK
  13. Nowoczesne technologie w pracy z uczniami z trudnościami w uczeniu się
  14. KATARZYNA WASZYŃSKA, DARIUSZ P. SKOWROŃSKI
  15. Pomoc psychologiczna online w aspekcie poradnictwa i terapii seksuologicznej - główne założenia teoretyczne i implikacje kliniczne
  16. WIESŁAW BESTRZYŃSKI, ROBERT SZYMIEC
  17. Ewaluacja immersyjno-medialnej metody nauczania języka angielskiego z elementami edukacji medialnej
  18. ANNA MICHNIUK
  19. Współczesna, nowomedialna(?) szkoła - próba charakterystyki
  20. ANNA GOCAŁ
  21. Kompetencje medialne dzieci w wieku przedszkolnym w narracji rodziców oraz
  22. nauczycieli wychowania przedszkolnego
  23. SYLWIA POLCYN-MATUSZEWSKA
  24. Grać czy nie grać? Oto jest pytanie - zastosowanie multimedialnych gier edukacyjnych w procesie kształcenia
  25. JOANNA SIKORSKA
  26. Minecraft jako przykład gry komputerowej rozwijającej inteligencje wielorakie
  27. dzieci w wieku wczesnoszkolnym i szkolnym
  28. DARIA SZYKOWNA
  29. Wykorzystanie tablicy interaktywnej w szkole podstawowej jako wyzwanie
  30. dla nowoczesnej edukacji
  31. AGATA ŻBIKOWSKA
  32. Kompetencje medialne polskich gimnazjalistów - czego cyfrowi tubylcy mogą
  33. się od nas nauczyć?
  34. AGATA OSMÓLSKA
  35. Forum internetowe jako przestrzeń edukacyjna
  36. ALEKSANDRA ROŻEK
  37. Nowe media w życiu osób z wadą słuchu
  38. ADAM PIETRZYKOWSKI
  39. Telewizja akademicka jako środek do realizacji misji uniwersytetu w czasach
  40. nowych mediów
  41. ALEKSANDRA HULEWSKA
  42. Edukacja zdrowotna w social media - szansę i zagrożenia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 37.016
Numer inw.: 37251
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.