Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania

Autor: Kogut-Jaworska, Magdalena.





Odpowiedzialność:Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec.
Hasła:Samorząd terytorialny - Polska - 21 w.
Komunikacja społeczna - organizacja
Partnerstwo lokalne - Polska
Komunikowanie marketingowe - Polska
Organizacje pozarządowe - Polska
Partnerstwo publiczno-prywatne - Polska
Polityka regionalna
Społeczności lokalne - Polska
Współdziałanie - Polska - 21 w.
Zarządzanie strategiczne - administracja
Adres wydawniczy:Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 2018.
Wydanie:Wydanie I.
Opis fizyczny:121 stron : ilustracje ; 24 cm.
Uwagi:Na okładce podtytuł: budowanie partnerstwa w samorządzie terytorialnym w powiązaniu z polityką komunikacji z otoczeniem, odpowiednim zarządzaniem i finansowaniem przedsięwzięć. Bibliografia na stronach 113-121.
Twórcy:Smalec, Agnieszka. Autor

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. 1. Wybrane aspekty zarządzania w samorządach terytorialnych
  3. 1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego
  4. 1.2. Specyfika i ewolucja zarządzania w samorządach terytorialnych
  5. 1.3. Kształtowanie orientacji marketingowej w samorządach terytorialnych
  6. 2. Zarządzanie strategiczne w jednostkach samorządu terytorialnego a system
  7. finansowania polityk rozwoju
  8. 2.1. Mechanizmy i instrumenty finansowania polityk rozwoju
  9. 2.2. Możliwości realizowania usług publicznych na poziomie lokalnym
  10. i regionalnym
  11. 2.3. Fundusze Unii Europejskiej w działalności samorządu terytorialnego
  12. 2.4. Narzędzia finansowania polityk rozwoju a kształtowanie zasobów
  13. relacyjnych
  14. 3. Zarządzanie komunikacją w samorządzie terytorialnym - wybrane
  15. zagadnienia
  16. 3.1. Istota i cechy komunikacji marketingowej w samorządach terytorialnych
  17. 3.2. Wybrane formy komunikacji stosowane przez samorządy terytorialne
  18. 3.3. Komunikacja w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela
  19. 3.4. Zarządzanie personelem w samorządzie terytorialnym
  20. 4. Współpraca administracji samorządowej z podmiotami otoczenia
  21. zewnętrznego
  22. 4.1. Podstawy prawne polityki informacyjnej samorządu terytorialnego
  23. 4.2. Dialog społeczny i współpraca z organizacjami pozarządowymi
  24. 4.3. Partnerstwo i współpraca samorządu terytorialnego z podmiotami
  25. gospodarczymi
  26. 4.4. Partnerstwo w Unii Europejskiej
  27. 5. Współpraca samorządu ze społecznością lokalną
  28. 5.1. Mieszkaniec - istotny partner w dobie społeczeństwa obywatelskiego
  29. 5.2. Partycypacja społeczna i współrządzenie w samorządzie terytorialnym
  30. 5.3. Konsultacje społeczne w samorządzie jako istotna forma współpracy
  31. 5.4. Rola budżetu partycypacyjnego w zarządzaniu finansami samorządu
  32. 6. Nowe instrumenty finansowania współpracy między samorządami w ramach
  33. programowania i realizacji polityki regionalnej
  34. 6.1. Wsparcie finansowe przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju
  35. obszarów funkcjonalnych - ZIT
  36. 6.2. Wsparcie przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów
  37. innych niż obszary funkcjonalne
  38. 6.3. Kontrakt terytorialny jako nowy instrument finansowania partnerstwa
  39. rządowo-samorządowego
  40. 6.4. Korzyści i ograniczenia związane z wdrożeniem nowych narzędzi
  41. finansowania współpracy między samorządami
  42. Bibliografia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 351/354
Numer inw.: 37264
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.