Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania
Odpowiedzialność: | Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec. |
Hasła: | Samorząd terytorialny - Polska - 21 w. Komunikacja społeczna - organizacja Partnerstwo lokalne - Polska Komunikowanie marketingowe - Polska Organizacje pozarządowe - Polska Partnerstwo publiczno-prywatne - Polska Polityka regionalna Społeczności lokalne - Polska Współdziałanie - Polska - 21 w. Zarządzanie strategiczne - administracja |
Adres wydawniczy: | Kraków ; Legionowo : edu-Libri, 2018. |
Wydanie: | Wydanie I. |
Opis fizyczny: | 121 stron : ilustracje ; 24 cm. |
Uwagi: | Na okładce podtytuł: budowanie partnerstwa w samorządzie terytorialnym w powiązaniu z polityką komunikacji z otoczeniem, odpowiednim zarządzaniem i finansowaniem przedsięwzięć. Bibliografia na stronach 113-121. |
Twórcy: | Smalec, Agnieszka. Autor |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wstęp
- 1. Wybrane aspekty zarządzania w samorządach terytorialnych
- 1.1. Samorząd terytorialny jako podmiot sektora publicznego
- 1.2. Specyfika i ewolucja zarządzania w samorządach terytorialnych
- 1.3. Kształtowanie orientacji marketingowej w samorządach terytorialnych
- 2. Zarządzanie strategiczne w jednostkach samorządu terytorialnego a system
- finansowania polityk rozwoju
- 2.1. Mechanizmy i instrumenty finansowania polityk rozwoju
- 2.2. Możliwości realizowania usług publicznych na poziomie lokalnym
- i regionalnym
- 2.3. Fundusze Unii Europejskiej w działalności samorządu terytorialnego
- 2.4. Narzędzia finansowania polityk rozwoju a kształtowanie zasobów
- relacyjnych
- 3. Zarządzanie komunikacją w samorządzie terytorialnym - wybrane
- zagadnienia
- 3.1. Istota i cechy komunikacji marketingowej w samorządach terytorialnych
- 3.2. Wybrane formy komunikacji stosowane przez samorządy terytorialne
- 3.3. Komunikacja w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela
- 3.4. Zarządzanie personelem w samorządzie terytorialnym
- 4. Współpraca administracji samorządowej z podmiotami otoczenia
- zewnętrznego
- 4.1. Podstawy prawne polityki informacyjnej samorządu terytorialnego
- 4.2. Dialog społeczny i współpraca z organizacjami pozarządowymi
- 4.3. Partnerstwo i współpraca samorządu terytorialnego z podmiotami
- gospodarczymi
- 4.4. Partnerstwo w Unii Europejskiej
- 5. Współpraca samorządu ze społecznością lokalną
- 5.1. Mieszkaniec - istotny partner w dobie społeczeństwa obywatelskiego
- 5.2. Partycypacja społeczna i współrządzenie w samorządzie terytorialnym
- 5.3. Konsultacje społeczne w samorządzie jako istotna forma współpracy
- 5.4. Rola budżetu partycypacyjnego w zarządzaniu finansami samorządu
- 6. Nowe instrumenty finansowania współpracy między samorządami w ramach
- programowania i realizacji polityki regionalnej
- 6.1. Wsparcie finansowe przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju
- obszarów funkcjonalnych - ZIT
- 6.2. Wsparcie przedsięwzięć z zakresu zrównoważonego rozwoju obszarów
- innych niż obszary funkcjonalne
- 6.3. Kontrakt terytorialny jako nowy instrument finansowania partnerstwa
- rządowo-samorządowego
- 6.4. Korzyści i ograniczenia związane z wdrożeniem nowych narzędzi
- finansowania współpracy między samorządami
- Bibliografia *
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)