Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie : rezultaty przede wszystkim

Autor: Mitoraj-Jaroszek, Małgorzata.





Odpowiedzialność:Małgorzata Mitoraj-Jaroszek.
Hasła:Menedżerowie - doskonalenie zawodowe
Kadry - polityka
Szkolenie zawodowe
Kariera - planowanie
Przydatność zawodowa
Zarządzanie - szkolenie
Adres wydawniczy:Gliwice : Wydawnictwo Helion - Onepress, cop. 2019.
Opis fizyczny:280 stron : ilustracje ; 21 cm.
Uwagi:Na okładce: Uwzględnia specyfikę branży IT. Bibliografia na stronach 267-280.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Rozdział 1. Rozwój kompetencji w oparciu o rezultaty
  2. Czym jest rozwój zasobów ludzkich?
  3. Jaki jest cel rozwoju zasobów ludzkich?
  4. Rozdział 2. Określenie potrzeb biznesowych i rozwojowych
  5. Potencjalna opłacalność inwestycji
  6. Potrzeby biznesowe
  7. Potrzeby w zakresie wyników na stanowisku pracy
  8. Formalna ocena pracy
  9. Ocena 360 stopni
  10. Obserwacja przy pracy
  11. Potrzeby w zakresie uczenia się
  12. Wywiady
  13. Kwestionariusze
  14. Testy wiedzy lub umiejętności
  15. Preferencje
  16. Mapa analizy potrzeb
  17. Rozdział 3. Ustalenie celów biznesowych i rozwojowych
  18. Cele na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań
  19. Cele na drugim poziomie - zdobyta wiedza i umiejętności
  20. Cele na trzecim poziomie - zastosowanie i wdrożenie wiedzy na stanowisku pracy
  21. Cele na czwartym poziomie - wpływ na rezultaty biznesowe
  22. Cele na piątym poziomie - ROI (zwrot z inwestycji)
  23. Podsumowanie
  24. Rozdział 4. Ocena rezultatów szkoleń
  25. Ocena na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań
  26. Plan działania
  27. Ocena na drugim poziomie - zmiany w poziomie wiedzy i umiejętności
  28. Ocena na trzecim poziomie - wdrożenie wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy
  29. Narzędzia do oceny szkolenia na trzecim poziomie
  30. Podsumowanie planów działań
  31. Ocena na czwartym poziomie - wpływ na wskaźniki biznesowe
  32. Ocena na piątym poziomie - ROI, czyli zwrot z inwestycji
  33. ROI ze szkolenia umiejętności przywódczych dla kadry menedżerskiej - studium przypadku
  34. Rozdział 5. Przygotowanie i prowadzenie szkolenia
  35. Etap twórczy
  36. Cele uczenia
  37. Dobór metod szkoleniowych
  38. Metody pozwalające osiągnąć cele poznawcze
  39. Metody pozwalające osiągnąć cele afektywne
  40. Metody pozwalające osiągnąć cele behawioralne
  41. Podręczniki prowadzącego szkolenie - "manual"
  42. Materiały szkoleniowe
  43. Kompetencje trenera prowadzącego szkolenie
  44. Trenerzy wewnętrzni w organizacji
  45. Współpraca z firmami szkoleniowymi
  46. Rozdział 6. Blended learning
  47. Przykład blended learningu
  48. Zasada 70/20/10 - co to takiego?
  49. Studium przypadku
  50. Realizacja projektu
  51. Rozdział 7. Rozwój kompetencji menedżerskich
  52. Start menedżera
  53. Awans zewnętrzny
  54. Awans wewnętrzny
  55. Planowanie i organizacja czasu pracy
  56. Umiejętność prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych
  57. Formalna ocena pracy
  58. Rozwój kompetencji zespołu
  59. Wprowadzanie nowego pracownika
  60. Rola menedżera w szkoleniach
  61. Coaching menedżerski
  62. Delegowanie zadań
  63. Trudne sytuacje w zarządzaniu
  64. Coaching biznesowy
  65. Studium przypadku
  66. Mentoring
  67. Studium przypadku
  68. Rozdział 8. Zarządzanie karierą i planowanie sukcesji
  69. Ścieżki kariery
  70. Planowanie sukcesji
  71. Studium przypadku
  72. Rozdział 9. Kontekst organizacyjny
  73. Powiązanie z biznesem
  74. Zaangażowanie kadry menedżerskiej w proces rozwoju
  75. Klimat organizacyjny
  76. Zakończenie
  77. Bibliografia *

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 005.95/.96
Numer inw.: 37323
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.