E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne
Odpowiedzialność: | Barbara Grabiwoda. |
Hasła: | Handel elektroniczny Konsumenci (ekon.) - a internet Technologie mobilne Zachowanie - badanie |
Adres wydawniczy: | [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019. |
Opis fizyczny: | 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 293-310. |
Przeznaczenie: | Dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów, właścicieli firm internetowych. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
- Wstęp
- Rozdział 1. Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii
- informacyjnych
- 1.1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery
- postindustrialnej przełomu XX i XXI w
- 1.1.1. Pojęcie i znaczenie nowych technologii
- 1.1.2. Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji
- 1.1.3. Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych
- 1.2. Kryteria wyodrębniania pokoleń
- 1.3. Definicje pokolenia Z
- 1.3.1. Pokolenia Y i Z - odrębne generacje młodych konsumentów
- 1.3.2. Digital Natives
- 1.3.3. 9/11 Generation
- 1.3.4. iGeneration
- 1.4. Pokolenie Z w Polsce
- 1.4.1. Demografia pokolenia Z w Polsce
- 1.4.2. Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej
- oraz w USA
- 1.4.3. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce - przegląd badań
- wtórnych
- Rozdział 2. Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element
- zachowań konsumenckich
- 2.1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich
- 2.1.1. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej
- 2.1.2. Segmentacja konsumentów
- 2.1.3. Definicja zachowań konsumenckich
- 2.1.4. Rodzaje zachowań konsumenckich
- 2.1.5. Modele zachowań konsumenckich
- 2.2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych
- 2.2.1. Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich,
- ich rodzaje i uczestnicy
- 2.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych
- 2.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian
- wynikających z wirtualizacji
- 2.3.1. E-konsument
- 2.3.2. Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii
- informacyjnych
- 2.3.3. Kluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów
- Rozdział 3. Technologie mobilne i ich wpływ na proces podejmowania
- decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z
- 3.1. Charakterystyka urządzeń mobilnych
- 3.1.1. Smartfony
- 3.1.2. Tablety
- 3.1.3. Akcesoria do noszenia - wearables
- 3.1.4. Aplikacje mobilne
- 3.2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce
- 3.2.1. Globalny rynek technologii mobilnych
- 3.2.2. Polski rynek technologii mobilnych
- 3.2.3. M-commerce na rynku globalnym
- 3.2.4. M-commerce na polskim rynku
- 3.3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych
- 3.3.1. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym
- 3.3.2. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim
- 3.4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku
- globalnym i w Polsce
- 3.4.1. Posiadane urządzenia mobilne
- 3.4.2. Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych
- 3.5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii
- mobilnych
- 3.5.1. Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening
- 3.5.2. Krótki czas żywotności przekazu i live streaming
- 3.5.3. Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania
- decyzji zakupowych
- Rozdział 4. Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich
- reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji
- zakupowych - wyniki badań empirycznych
- 4.1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych
- 4.1.1. Badanie jakościowe
- 4.1.2. Badanie iiościowe
- 4.2. Charakterystyka spoteczno-demograficzna respondentów
- 4.3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu
- codziennym
- 4.3.1. Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych
- 4.3.2. Sposoby korzystania z technologii mobilnych
- 4.4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie
- dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z
- 4.4.1. Odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń
- mobilnych
- 4.4.2. Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem
- technologii mobilnych
- 4.4.3. Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie
- podejmowania decyzji zakupowych
- 4.4.4. Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie
- 4.4.5. Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach
- pozakupowych
- 4.5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces
- podejmowania decyzji zakupowych
- 4.5.1. Oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw
- w środowisku technologii mobilnych
- 4.5.2. Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw
- w środowisku technologii mobilnych
- 4.5.3. Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie
- podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem
- wykorzystania przez firmy technologii mobilnych
- Rozdział 5. Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania
- decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce
- 5.1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych
- oraz analiz badań wtórnych i literatury
- 5.1.1. Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z
- na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych
- 5.1.2. Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania
- przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach
- z konsumentami
- 5.1.3. Wpływ dziaiań przedsiębiorstw w środowisku technologii
- mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród
- przedstawicieli pokolenia Z
- 5.2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania
- technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych
- 5.2.1. Kryteria i metoda segmentacji
- 5.2.2. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne
- i społeczno-ekonomiczne
- 5.2.3. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne
- Rozdział 6. Działania marketingowe skierowane do przedstawicieli
- pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych - rekomendacje
- i przykłady
- 6.1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych
- 6.1.1. Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego użytku
- 6.1.2. Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania
- geolokalizacji
- 6.1.3. Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych
- wynikające z ich funkcji natywnych
- 6.2. Mobilne działania reklamowe
- 6.2.1. Wyszukiwarki internetowe
- 6.2.2. Działania reklamowe typupush
- 6.2.3. Mobilna reklama graficzna
- 6.3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej
- 6.3.1. Charakterystyka mediów społecznościowych
- 6.3.2. Komunikatory mobilne
- 6.3.3. Relacjonowanie na żywo - livestreaming
- 6.3.4. Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii
- mobilnych
- Zakończenie
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)