Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne

Autor: Grabiwoda, Barbara





Odpowiedzialność:Barbara Grabiwoda.
Hasła:Handel elektroniczny
Konsumenci (ekon.) - a internet
Technologie mobilne
Zachowanie - badanie
Adres wydawniczy:[Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019.
Opis fizyczny:310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 293-310.
Przeznaczenie:Dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów, właścicieli firm internetowych.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. Rozdział 1. Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii
  3. informacyjnych
  4. 1.1. Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery
  5. postindustrialnej przełomu XX i XXI w
  6. 1.1.1. Pojęcie i znaczenie nowych technologii
  7. 1.1.2. Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji
  8. 1.1.3. Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych
  9. 1.2. Kryteria wyodrębniania pokoleń
  10. 1.3. Definicje pokolenia Z
  11. 1.3.1. Pokolenia Y i Z - odrębne generacje młodych konsumentów
  12. 1.3.2. Digital Natives
  13. 1.3.3. 9/11 Generation
  14. 1.3.4. iGeneration
  15. 1.4. Pokolenie Z w Polsce
  16. 1.4.1. Demografia pokolenia Z w Polsce
  17. 1.4.2. Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej
  18. oraz w USA
  19. 1.4.3. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce - przegląd badań
  20. wtórnych
  21. Rozdział 2. Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element
  22. zachowań konsumenckich
  23. 2.1. Definicja i elementy zachowań konsumenckich
  24. 2.1.1. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej
  25. 2.1.2. Segmentacja konsumentów
  26. 2.1.3. Definicja zachowań konsumenckich
  27. 2.1.4. Rodzaje zachowań konsumenckich
  28. 2.1.5. Modele zachowań konsumenckich
  29. 2.2. Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych
  30. 2.2.1. Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich,
  31. ich rodzaje i uczestnicy
  32. 2.2.2. Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych
  33. 2.3. Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian
  34. wynikających z wirtualizacji
  35. 2.3.1. E-konsument
  36. 2.3.2. Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii
  37. informacyjnych
  38. 2.3.3. Kluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów
  39. Rozdział 3. Technologie mobilne i ich wpływ na proces podejmowania
  40. decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z
  41. 3.1. Charakterystyka urządzeń mobilnych
  42. 3.1.1. Smartfony
  43. 3.1.2. Tablety
  44. 3.1.3. Akcesoria do noszenia - wearables
  45. 3.1.4. Aplikacje mobilne
  46. 3.2. Specyfika rynku technologii mobilnych i m-commerce
  47. 3.2.1. Globalny rynek technologii mobilnych
  48. 3.2.2. Polski rynek technologii mobilnych
  49. 3.2.3. M-commerce na rynku globalnym
  50. 3.2.4. M-commerce na polskim rynku
  51. 3.3. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych
  52. 3.3.1. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym
  53. 3.3.2. Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim
  54. 3.4. Przedstawiciele pokolenia Z w świecie technologii mobilnych na rynku
  55. globalnym i w Polsce
  56. 3.4.1. Posiadane urządzenia mobilne
  57. 3.4.2. Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych
  58. 3.5. Specyficzne zachowania użytkowników z wykorzystaniem technologii
  59. mobilnych
  60. 3.5.1. Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening
  61. 3.5.2. Krótki czas żywotności przekazu i live streaming
  62. 3.5.3. Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania
  63. decyzji zakupowych
  64. Rozdział 4. Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich
  65. reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji
  66. zakupowych - wyniki badań empirycznych
  67. 4.1. Cele i założenia metodyczne przeprowadzonych badań empirycznych
  68. 4.1.1. Badanie jakościowe
  69. 4.1.2. Badanie iiościowe
  70. 4.2. Charakterystyka spoteczno-demograficzna respondentów
  71. 4.3. Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w życiu
  72. codziennym
  73. 4.3.1. Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych
  74. 4.3.2. Sposoby korzystania z technologii mobilnych
  75. 4.4. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie
  76. dokonywania decyzji zakupowych przez reprezentantów pokolenia Z
  77. 4.4.1. Odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń
  78. mobilnych
  79. 4.4.2. Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem
  80. technologii mobilnych
  81. 4.4.3. Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie
  82. podejmowania decyzji zakupowych
  83. 4.4.4. Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie
  84. 4.4.5. Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach
  85. pozakupowych
  86. 4.5. Wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces
  87. podejmowania decyzji zakupowych
  88. 4.5.1. Oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw
  89. w środowisku technologii mobilnych
  90. 4.5.2. Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw
  91. w środowisku technologii mobilnych
  92. 4.5.3. Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie
  93. podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem
  94. wykorzystania przez firmy technologii mobilnych
  95. Rozdział 5. Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania
  96. decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce
  97. 5.1. Hipoteza badawcza w świetle przeprowadzonych badań empirycznych
  98. oraz analiz badań wtórnych i literatury
  99. 5.1.1. Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z
  100. na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych
  101. 5.1.2. Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania
  102. przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach
  103. z konsumentami
  104. 5.1.3. Wpływ dziaiań przedsiębiorstw w środowisku technologii
  105. mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród
  106. przedstawicieli pokolenia Z
  107. 5.2. Segmentacja konsumentów z pokolenia Z pod względem wykorzystania
  108. technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych
  109. 5.2.1. Kryteria i metoda segmentacji
  110. 5.2.2. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne
  111. i społeczno-ekonomiczne
  112. 5.2.3. Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne
  113. Rozdział 6. Działania marketingowe skierowane do przedstawicieli
  114. pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych - rekomendacje
  115. i przykłady
  116. 6.1. Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych
  117. 6.1.1. Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego użytku
  118. 6.1.2. Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania
  119. geolokalizacji
  120. 6.1.3. Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych
  121. wynikające z ich funkcji natywnych
  122. 6.2. Mobilne działania reklamowe
  123. 6.2.1. Wyszukiwarki internetowe
  124. 6.2.2. Działania reklamowe typupush
  125. 6.2.3. Mobilna reklama graficzna
  126. 6.3. Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej
  127. 6.3.1. Charakterystyka mediów społecznościowych
  128. 6.3.2. Komunikatory mobilne
  129. 6.3.3. Relacjonowanie na żywo - livestreaming
  130. 6.3.4. Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii
  131. mobilnych
  132. Zakończenie

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339
Numer inw.: 37375
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.