Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Młodzi w społeczeństwie konsumpcyjnym : wiedza, opinie i oczekiwania młodego pokolenia wobec konsumpcji i jego zachowania konsumenckie

Autor: Wardzała, Joanna.





Odpowiedzialność:Joanna Wardzała.
Seria:Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3902
Hasła:Konsumenci (ekon.) - Polska - 21 w.
Kultura prawna - Polska - 21 w.
Młodzież - socjologia - Polska - 21 w.
Spożycie - Polska - 21 w.
Adres wydawniczy:Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2019.
Opis fizyczny:176 stron ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 153-168. Indeks. Streszczenie w języku angielskim.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Wstęp
  2. Rozdział 1. Młode pokolenie w perspektywie społeczeństwa konsumpcyjnego
  3. Młode pokolenie w analizach teoretycznych
  4. Paradygmat socjologii wiedzy — podstawa rozważań teoretycznych
  5. Kulturowy wymiar konsumpcji
  6. Znaczenie przedsiębiorców w analizach nad młodym pokoleniem konsumentów
  7. Rozdział 2. Miejsce konsumpcji w życiu młodego człowieka
  8. Badanie młodego pokolenia — różne podejścia
  9. Badania wiedzy i opinii vs. badania zachowań młodych konsumentów
  10. Typologie zachowań młodych konsumentów w kontekście stylu życia
  11. Młodzi konsumenci wobec nowych mediów — racjonalne zakupy czy fascynacja technologią?
  12. Znaczenie nowych mediów dla młodych konsumentów w kontekście wprowadzania innowacji społecznych
  13. Rozdział 3. Wiedza i opinie młodego pokolenia o zachowaniach konsumenckich
  14. Przedsiębiorczość osób młodych w kontekście zachowań konsumenckich
  15. Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach młodych przedsiębiorców
  16. Przedsiębiorcy o zachowaniach konsumenckich młodego pokolenia
  17. Wspólnoty zainteresowań w sieci w kontekście zachowań młodych konsumentów
  18. Rozdział 4. Oczekiwania młodego pokolenia wobec prawa i gospodarki
  19. Świadomość prawna i świadomość ekonomiczna w kontekście świadomości społecznej
  20. Świadomość konsumencka jako forma świadomości prawnej
  21. Między edukacją prawną a „magią” mediów społecznościowych — stan wiedzy i świadomość ekonomiczna młodego pokolenia
  22. Młodzi europejscy konsumenci o prawie i gospodarce — wybrane zagadnienia
  23. *
  24. Zakończenie
  25. Bibliografia
  26. Spis tabel

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 316.6
Numer inw.: 37426
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.