Feedback (i inne brzydkie słowa) : dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze
Tytuł oryginału: "Feedback (and other dirty words) ".
Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go... każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami - wszystko to to właśnie feedback.Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z
biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish ; przekład Magda Witkowska. |
Hasła: | Komunikacja interpersonalna - psychologia Poradnik |
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2020. |
Opis fizyczny: | 221 stron : ilustracje ; 22 cm. |
Uwagi: | Na 4. stronie okładki: Komunikacja. |
Twórcy: | Chandler, M. Tamra. Autor Grealish, Laura Dowling. Autor Witkowska, Magda. Tłumaczenie |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)