Marketing 5.0 : technologie next tech
Tytuł oryginału : "Marketing 5.0 : technology for humanity,".
Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także
technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład: Dorota Gasper. |
Hasła: | Marketing cyfrowy Informatyzacja Komunikacja marketingowa Konsumenci Opracowanie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : MT Biznes, 2021. |
Opis fizyczny: | 236 stron : ilustracje ; 24 cm. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. |
Dziedzina: | Informatyka i technologie informacyjne Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2021 r. |
Twórcy: | Gasper, Dorota. Tłumaczenie Kartajaya, Hermawan. (1947- ). Autor Setiawan, Iwan. Autor |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
- * Część I. Wprowadzenie
- 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości
- Część II. Wyzwania świata cyfrowego
- 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa
- 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych
- 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej
- Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu
- 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego
- 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie
- 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca
- Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową
- 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu
- 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne
- 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego
- 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie
- 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
- Podziękowania
- O autorach
Zobacz spis treści
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)