Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Marketing 5.0 : technologie next tech

Tytuł oryginału : "Marketing 5.0 : technology for humanity,".

Autor: Kotler, Philip




Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także

technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład: Dorota Gasper.
Hasła:Marketing cyfrowy
Informatyzacja
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Opracowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2021.
Opis fizyczny:236 stron : ilustracje ; 24 cm.
Forma gatunek:Książki. Publikacje dydaktyczne.
Dziedzina:Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Gasper, Dorota. Tłumaczenie

Kartajaya, Hermawan. (1947- ). Autor

Setiawan, Iwan. Autor

Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. * Część I. Wprowadzenie
  2. 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości
  3. Część II. Wyzwania świata cyfrowego
  4. 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa
  5. 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych
  6. 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej
  7. Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu
  8. 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego
  9. 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie
  10. 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca
  11. Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową
  12. 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu
  13. 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne
  14. 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego
  15. 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie
  16. 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie
  17. Podziękowania
  18. O autorach

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 339.138
Numer inw.: 37559
Dostępność: tylko na miejscu

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.