Powiatowa Biblioteka Publiczna

im. Zygmunta Krasińskiego w Ciechanowie

book
book

Zarządzanie milenialsami

Tytuł oryginału: "Managing the millenials : discover the core competencies for managing today`s workforce,".

Autor: Espinoza, Chip




Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni - milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo wciąż otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może

nigdy nie nadejść.

Jak jest naprawdę? Roszczeniowi? Tak, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami - ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie.

Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy - być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu - głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. "Każdy pracownik - piszą autorzy - chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia".

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Chip Espinoza, Mick Ukleja ; przełożyła Małgorzata Guzowska.
Hasła:Milenialsi
Pokolenie Y
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Opis fizyczny:259, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Forma gatunek:Książki. Poradniki i przewodniki.
Dziedzina:Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:1980-2016 r.
Powstanie dzieła:2016 r.
Twórcy:Guzowska, Małgorzata. Tłumaczenie

Ukleja, Mick. Autor

Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Część I. Zjawisko milenialsów
  2. 1. Milenialsi i ty
  3. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?
  4. 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni
  5. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami
  6. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami
  7. 5. Bądź elastyczny - kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych
  8. 6. Twórz właściwe nagrody - nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych
  9. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy - są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych
  10. 8. Buduj relację - najpierw oni, potem ty, Angażowanie Zajętych sobą
  11. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania - ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych
  12. 10. Nie bierz tego do siebie - nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących
  13. 11. Pokaż im pełny obraz - szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych
  14. 12. Włączaj szczegóły - wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych
  15. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie - chcą wiedzieć "po co", zanim dowiedzą się "co". Motywowanie Obojętnych.
  16. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna
  17. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y
  18. 15. Mentoring dla milenialsów

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Czytelnia
ul. Warszawska 34

Sygnatura: 005.95/.96
Numer inw.: 37580
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.