

Strategiczne podejście do działania w social mediach
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z
bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom.Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - marka i strategia zostają.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Anna Ledwoń-Blacha. |
Hasła: | Marketing społecznościowy Strategia marketingowa Poradnik |
Adres wydawniczy: | Gliwice : Onepress, copyright 2023. |
Opis fizyczny: | 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm. |
Uwagi: | Bibliografia na stronach 159-[160]. |
Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. |
Dziedzina: | Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2023 r. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)