KATALOG KSIĘGOZBIORU CZYTELNI Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Znaleziono 88 pozycji o tematyce: MarketingZmiana sposobu wyświetlania: xMarketing usług hotelarskich : podr?cznik do nauki zawodu Technik...Stefański, Adam.Warszawa : Wydawnictwo Rea, 2009.zobacz szczegółyxMarketing usług rekreacyjno-sportowych Marciszewska, BarbaraWarszawa : Centralny Ośrodek Sportu. Resortowe Centrum Metodyczno-Szkoleniowe Kultury Fizycznej i Sportu, 1997.zobacz szczegółyxMarketing w Internecie : strategie dla małych i dużych firm Guziur, PiotrGliwice : Helion, 2001.zobacz szczegółyxMarketing w turystyce Holloway, J. ChristopherWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.zobacz szczegółyxMarketing w turystyce Briggs, SusanWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003.zobacz szczegółyxMarketing wyborczy : Studium kampaniiwyborczych w systemach...Wiszniowski, RobertWarszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000.zobacz szczegółyxMarketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa Warszawa : "Difin", 2005.zobacz szczegółyxMetody zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem : praca zbiorowa...Sułkowski, Łukasz.Łódź ; Warszawa : Społeczna Akademia Nauk, 2015.zobacz szczegółyxNadzór bankowy Góral, LesławWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998.zobacz szczegółyxNarzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku : przykłady...Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.zobacz szczegółyxNiech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw "Blog lub serwis branżowy od podstaw "Miłkowski, Grzegorz.Gliwice : Helion, copyright 2020.zobacz szczegółyxNowe technologie na rynku srebrnych konsumentów : stan,...Frąckiewicz, EwaWarszawa : CeDeWu, 2019.zobacz szczegółyxNowoczesny menadżer sprzedaży : poważna inwestycja w strategie XXI...Tracy, BrianWarszawa : "Muza" SA, 1998.zobacz szczegółyxPodręcznik marketingu Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998.zobacz szczegółyxPodstawy marketingu Kramer, TeodorWarszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996.zobacz szczegółyxPolityka w mediach Warszawa : Dom Wydawniczy "Elipsa", 2016.zobacz szczegółyxPraktyczny marketing miast i regionów Pogorzelski, Jacek.Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2012.zobacz szczegółyxPromocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Wiktor, Jan W.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001.zobacz szczegółyxPromocja regionów w warunkach integracji europejskiej : zarys...Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek : 2014.zobacz szczegółyxPróby zastosowania markietingu w bibliotekach : praca zbiorowa Warszawa : Wydawnictwo SBP, 1997.zobacz szczegółyxPrzestrzeń komunikacyjna współczesnej biblioteki : studia i szkice...Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2022.zobacz szczegółyxPsychologia konsumenta dla menedżera marketingu Foxall, Gordon R.Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998.zobacz szczegółyxReklama : co to jest i jak się ją robi White, RoderickWarszawa : Business Press Sp. z o.o., cop. 1993.zobacz szczegółyxReklama Kall, JacekWarszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995 (Warsz. : "Zespół").zobacz szczegóły1 2 3 4